مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بإسمه تعالی

دیدار با خانواده شهیدان خاتمی:

اساساً زندگی باید به دور ولایت فقیه بچرخد.

در راستای سلسله جلسات دیدار با خانواده شهدا، دیدار با خانواده شهیدان خاتمی با حضور اساتید و مسئولین مدرسه تخصصی امیرالمومنین (ع) بیرجند با همراهی مسئولین بسیج طلاب و بنیاد شهید، برگزار شد.

مادر شهیدان سیدسعید خاتمی و سید‌محمد خاتمی، یکی از ارکان زندگی سالم را، ساده‌زیستی و قانع بودن بیان کردند. ایشان در ضمن خاطره‌ای بیان کردند که فرش زیر پای ما از قبل از انقلاب بوده و این را به دانشجویانی هم که به دیدار آمده بودند گفته‌اند؛ که می‌توان این طور هم زندگی کرد، خودمان زندگی را برای خودمان سخت کرده‌ایم.

ایشان در ادامه با بیان اینکه عاقبت به خیری مهمترین مسأله در زندگی است، اظهار داشت: پرو ولایت بودن مسأله خیلی مهمی است که شهدا هم سرلوحه کار خود قرار داده بودند.

مادر شیهدان خاتمی، حق الناس و حق الله خیلی مهم است، شهید ما سیدسعید به این مسأله خیلی اهمیت می‌داد به حدی که بعد از چند سال که وصیت‌نامه‌ی ایشان به صورت صحیح و سالم به دست ما رسید، در قسمتی از ان چنین نوشته بود:

«اما در رابطه با حق الله، تقاضا دارم برایم 4 سال و یک ماه نماز بخوانند (به اضافه نماز آیات و ...) و از مدتی که طلبه شده‌ام یک برج شهریه گرفته‌ام که مقدار را خرج کرده که حدود 750 تومان می‌باشد، آنرا به مدرسه بازگردانید و در ضمن از آنان در رابطه با سایر امور (غذا و...) حسابی انجام داده و مخارج مصرفی این طلبه حثیر را به برادران مسئول مدرسه پرداخت نمائید.»


۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۵
فرهنگی